پند از سفره بزرگان

به آنچه امید نداری، امیدوار باش. موسی به سوی آتش رفت و خداوند با او سخن گفت.

پیامبر(ص)

---------------------------------

کارهای تکراری ما نشان دهنده شخصیت ماست.

ارسطو

--------------------------------

آینده از آن کسانی است که به استقبالش می روند.

فریدریش نیچه

-------------------------------

در کارهای دشوار، نشاط بسیار وجود دارد.

لویی پاستور

------------------------------

همان گونه که می اندیشی، خواهی شد.

عیسی مسیح (ع)

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی پورمحمد جمعه 21 اسفند 1388 ساعت 03:33 http://dbmechanic.parsiblog.com

سلام دوست عزیز
شما درخواست عضویت در گروه ما را کرده بودید آیا با شرایط مشکلی ندارید ؟؟؟؟
اعلام کنید تا شما هم جزء لیست قرار بگیرید

سلام هادی جان
نه من مشکلی ندارم اینترنت ADSL دارم هر روز هم آنلاین هستم
فقط بقیه دوستان هم رعایت کنند خیلی خوب میشه.
منتظر جوابتون هستم.

امین چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 03:43 http://www.terafik100.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
جدا وب جالبی دارید شما می توانید به راحتی سایتت رو به هزاران بیننده معرفی کنی و باعث افزایش آمار شما و هم رتبه وب رو بین جستجو گر ها بالا ببرید. در صورت تمایل لینک خودرا بعد از قراردادن کد لینک باکس در قالب وبلاگ ارسال کنید خیلی زود ثبت می کنم این لینک باکس بسیار سبک طراحی شده است و سرعت فوق العاده ای دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد